Reklamacja uszkodzeń powstałych podczas transportu

* W przypadku dostarczenia paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej prosimy o sprawdzanie paczki przy odbiorze i w razie stwierdzenia braków, bądź uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, lub niezwłocznie poinformowania nas o tym, w przeciwnym razie reklamacja nie będzie uwzględniona. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłącznie na podstawie Protokołu Szkody. Zamówienia pakujemy do 28 kg + karton i wypełnienia.

Reklamacja produktu

* W przypadku stwierdzenia wad ukrytych lub niezgodności, przysługuje prawo do reklamacji. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru (na własny koszt) na adres: ERBEL COSMETICS ul. Ciołkowskiego 167 15-516 Białystok, załączając opis wady produktu oraz swoje dane i nr zamówienia.

Reklamacja niezgodności zamówienia

* Wszystkie realizowane zamówienia podlegają procesowi kontroli zgodności zawartości paczki z zamówieniem, zaświadczonym podpisem dwóch osób oraz wagą.* W przypadku otrzymania paczki niezgodnej z zamówieniem, można złożyć reklamację do 24 godzin po otrzymaniu przesyłki. Należy wówczas opisać dokładny stan paczki po jej otrzymaniu wraz ze zdjęciem paczki, opakowania oraz znajdujących się w niej produktów. W przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.